اگر ریموت گم یا سرقت شد چکارکنیم؟

اگر ریموت گم یا سرقت شد چکارکنیم؟

با وجود اینکه تعداد دزدی‌ها کم شده اما ارزش اموال دزدیده شده به شدت بالا می‌باشد.امروزه دزدیدن ریموت پارکینگ و وارد شدن به منزل از طریق پارکینگ در صدر جدول دزدی‌ها قرار دارد و برای دزدها فرصت دزدیدن ریموت پارکینگ بسیار پیش می‌آید.        

اکثر اوقات صاحبان خانه ریموت پارکینگ خود را بروی جاکلیدی و یا کنار درب ورود قرار می‌دهند که این مکان‌های مناسبی برای دزدهاست تا ریموت پارکینگ را بدزدند. بعضی از افراد ریموت پارکینگ خود را در داشبورد یا کنسول بین دو صندلی قرار می‌دهند تمام چیزی که یک دزد باید انجام دهد این است که ریموت را بدزدد و ماشین را برای پیدا کردن پارکینگ شما دنبال کند.بعد از آن با صحنه‌ای پر از اجناس گران قیمت مواجه می‌شود و چون ریموت پارکینگ  را به همراه دارد کسی به دزد شک نخواهد کرد.

حال اگر ریموت پارکینگ به سرقت رفت چه کاری می‌شود انجام دارد؟

ریموت‌های خود را غیر فعال کنید

دربازکن‌های پارکینگ به اینگونه عمل می‌کنند که ریموت شما در ابتدا سیگنالی برای گیرنده می‌فرستد و گیرنده که به درب پارکینگ متصل است این سیگنال را دریافت می‌کند.این پروسه برای تمام مدل‌های جک پارکینگ،  مشابه است ولی فقط تفاوت در نحوه کددهی و فرکانس ریموت پارکینگ است.

روش‌های غیرفعال کردن ریموت پارکینگ

  • بسته به برند جک پارکینگ شما در جعبه فرمان این جک‌ها معمولا چند کلید به رنگ‌های سبز، قرمز، نارنجی، رزد یا بنفش وجود دارد که یکی از آنها دکمه‌ی learn نام دارد.
  • با نگه داشتن این دکمه به مدت چند ثانیه تمامی ریموت‌ها غیر فعال می‌شوند.این روش برای زمانی است یکی از ریموت‌های شما گم یا دزدیده شده است.( قبل نگه داشتن دکمه‌ برروی جعبه فرمان حتما راهنمای جک پارکینگ خود را مطالعه فرمایید.)
  • قدم بعدی کددهی ریموت‌های موجود است. این کار باید حتما براساس راهنمای برند جک پارکینگ شما انجام شود.معمولا برای جک های خارجی شما می‌توانید از وبسایت آنها استفاده کنید. درصورت ایرانی بودن محصول باید با نصاب یا پشتیبان آن تماس بگیرید.
  • اگر برق جک پارکینگ را قطع کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟ ریموت‌ها پاک نمی‌شوند چون حالتی در این جعبه فرمان ها تعبیه شده است که درصورت قطع برق ریموت‌ها در آن تعریف شده باقی بمانند.

راه حل دیگر

اگر شما نخواهید ریموت‌های خود را غیر فعال کنید می‌توانید ازروش زیر استفاده کنید:

اگر جک پارکینگ شما دارای کنترل پنل باشد می‌توانید با فشردن کلید قفل (lock) تمام سیگنال‌های ورودی ریموت‌ها را غیر فعال کنید و به راحتی می‌توانید از دکمه‌های باز و بسته درون کنترل پنل استفاده کنید.

 

شروع با پیشران

شرکت پیشران صنعت ویرا با اساس نامه اتوماسیون صنعتی و کنترل ابزار دقیق و ساخت تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف  از سال 92 تاسیس گشت و ازهمان ابتدا در حوزه کاربرد ابزار دقیق در bms و سپس تولید و ساخت آنها قدم نهاد و در ادامه  مسیر توانست با اتکا به تجربیات چندین ساله و استخدام نیروهای متخصص  برق عملا جزو شرکتهایی باشد که محصولات قابل اتکایی با عناوین  مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور -کنترلرهای دمای دیتا سنتر -دیتالاگرهای سردخانه و انبار -هشدار دهنده های دمای یخچال و فریزر و شمارشگرهای نمایشگاهی و فروشگاهی و تابلوهای برق متنوع با کاربردهای مختلف روانه بازار نماید در حال حاضر سیستمهای کنترل دما و رطوبت اتاق سرور این شرکت تنها سیستم مبتنی بر سخت افزار صنعتی plc-hmi  در ایران است.

 تماس با پیشران    رزومه وپروژها

مشتریان پیشران

شرکتها - موسسات - ادارات دولتی و مشتریان خصوصی پیشران صنعت ویرا موسسات مشتریان پیشران صنعت شرکت های مشتری پیشران صنعت ویرا ادارات مشتری پیشران صنعت ویرا مشتریان ما