هک اطلاعات شخصی شما توسط اینترنت اکسپلورر

هک اطلاعات شخصی شما توسط اینترنت اکپلورر

حفره امنیتی اینترنت اکسپلورر به هکرها اجازه سرقت اطلاعات کاربران را می‌دهد

سیمین نوربخش


حتی نیازی نیست از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده کنید تا برای شما مشکل‌ساز شود. مرورگر مایکروسافت که شهرت بسیار بلندبالایی برای امنیت ضعیف خود دارد، حالا در آن اندازه‌ای وضعیت خطرناکی دارد که حتی نیاز نیست از آن به عنوان مرورگر استفاده کنید، همین که آن را بر روی سیستم خود داشته‌ باشید، به هکرها اجازه حمله را داده‌اید.

John Page، یک محقق امنیتی از یک آسیب‌پذیری در فایل‌های MHT (فرمت آرشیو وب در IE) این مرورگر وب داده است که هکرهای به وسیله آن می‎توانند هم از کاربران ویندوزی جاسوسی کنند و هم اطلاعات و داده‌های آنها را به سرقت ببرند. از آنجاییکه ویندوز به‌طور پیش‎فرض فایل‌های MHT را توسط مرورگر اینترنت اکسپلورر باز می‌کند، شما برای به دام هکرها افتادن اصلاً نیازی نیست که این مرورگر را باز کنید. همه آن چیزی که هکرها به آن نیاز دارند اینست که شما بر روی فایل‌هایی با این فرمت در چت یا ایمیل برای‌تان ارسال می‌شود، کلیک کنید.

این حفره امنیتی در حال حاضر بروی سیستم‌هایی با ویندوز 7، ویندوز 10 و ویندوز سرور 2012 R2 تأثیرگذار خواهد بود. این آسیب‌پذیری بدون شک مشکل بزرگی به حساب می‌آید که افشا شده است. John Page مدعی شده زمانی جزئیات این حفره امنیتی را منتشر کرده است که مایکروسافت از ارائه آپدیت امنیتی فوری برای رفع آن سر باز زده است. ردموندی‌ها اعلام کرده‌اند که رفع این مشکل در آپدیت‌های آینده مد نظر قرار خواهد گرفت. در حالیکه این نشان می‌دهد که مایکروسافت در فکر ارائه یک پچ برای رفع مشکل است، اما در حال حاضر میلیون‌ها کاربر ویندوز در معرض این آسیب‌پذیری امنیتی قرار گرفته‌اند.
راه چاره چیست؟

تا زمانیکه مایکروسافت آپدیتی برای رفع این آسیب‌پذیری امنیتی ارائه نکند، راه‌حل صد درصدی برای رفع آن وجود ندارد. اما می‌توانید با غیرفعال کردن اینترنت اکسپلورر و استفاده از برنامه دیگری که بتواند فایل‌های MHT را باز کند، از بروز مشکل‌های احتمالی جلوگیری کنید. البته بد نیست یک بار دیگر این موضوع را نیز یادآوری کنیم که از کلیک کردن و بازکردن کردن لینک‌ها و ایمیل‌های ناشناس و مشکوک نیز
خودداری کنید
برگرفته از    

Www.sakhtafzarmag.com/30245

مطالب مرتبط با موضوع

استاندارد سازی اتاق سرور

سیستم کنترل و مانیتورینگ اتاق سرور

عیوب سیستم های هوشمند سازی اتاق سرور

سنسورها و فیچرهای  ایمنی اتاق سرور

 

سیستم مانیتورینگ و کنترل اتاق سرور SRC2.2

 

    اگر تمایل دارید راجع به سیستم های هوشمند اتاق سرور که میتواند مانیتورینگ تمامی سنسورهای را یکجا مدیریت نماید و تحت شبکه و تحت وب کنترل سیستم را دردست مدیر اتاق سرور قرار دهد و در صورت وقوع هر گونه رخداد و حادثه ای آن را ثبت و رکورد نموده و هشدار آن را با روشهای گوناگون مانند آژیر –فلاشر – اس ام اس – میس کال –پاپ آپ – ایمیل –ایندیکاتور –نمایشگر وارنینگ – چراغ سیگنال و نمایش روی میمیک هوشمند باطلاعتان  برساند کافی است اینجا را بخوانید.

اگر مدیر ای تی سازمانی هستید که شعب مختلفی در سطح شهر و یا استان و یا ایران دارد شما میتوانید از یک محل مرکزی علاوه بر کنترل محلی بر همه سیستم های موجود در مراکز متعدد سازمانی نظارت داشته و آن ها مانیتور نمایید اینجا را کلیک کنید.

  اگر تمایل دارید یک سیستم اقتصادی و بدون جزییات و فیچرهای زیاد تهیه نمایید تا در صورت بروز خطاهایی مانند افزایش دما و رطوبت اعلان هشدار نماید این محصول به کار شما خواهد آمد لطفا اینجا را مطالعه نمایید.

 و اگر همراه سادگی تمایل دارید از فیچرهای بیشتری بهره من شوید و سنسورهای بیشتر از دما و رطوبت را در داخل اتاق سرور تجهیز نمایید این محصول بدرد شما میخورد اینجا را بخوانید.

 اگر هنوز مردد هستید که با چه شرکتی کار کنید اینجا به شما کمک میکند.

 اما اگر فکر میکنید که تعدد پروژه ها ی اتاق سرور توسط پیشران صنعت ویرا برایتان قابل باور نیست کافی است اینجا را ببینید

 نهایتا اگر نیاز به مشاوره تلفنی شرکت پیشران صنعت ویرا دارید اینجا کلیک نمایید

  

شروع با پیشران

شرکت پیشران صنعت ویرا با اساس نامه اتوماسیون صنعتی و کنترل ابزار دقیق و ساخت تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف  از سال 92 تاسیس گشت و ازهمان ابتدا در حوزه کاربرد ابزار دقیق در bms و سپس تولید و ساخت آنها قدم نهاد و در ادامه  مسیر توانست با اتکا به تجربیات چندین ساله و استخدام نیروهای متخصص  برق عملا جزو شرکتهایی باشد که محصولات قابل اتکایی با عناوین  مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور -کنترلرهای دمای دیتا سنتر -دیتالاگرهای سردخانه و انبار -هشدار دهنده های دمای یخچال و فریزر و شمارشگرهای نمایشگاهی و فروشگاهی و تابلوهای برق متنوع با کاربردهای مختلف روانه بازار نماید در حال حاضر سیستمهای کنترل دما و رطوبت اتاق سرور این شرکت تنها سیستم مبتنی بر سخت افزار صنعتی plc-hmi  در ایران است.

 تماس با پیشران    رزومه وپروژها

مشتریان پیشران

شرکتها - موسسات - ادارات دولتی و مشتریان خصوصی پیشران صنعت ویرا موسسات مشتریان پیشران صنعت شرکت های مشتری پیشران صنعت ویرا ادارات مشتری پیشران صنعت ویرا مشتریان ما