سرقت اطلاعات 530 میلیون کاربر فیس بوک

واکنش فیس‌بوک به خبر انتشار اطلاعات ۵۳۰ میلیون کاربر


ایسنا: شرکت فیس‌بوک اعلام کرد خبر درز اطلاعات ۵۳۰ میلیون کاربر مربوط به سوءاستفاده از یک قابلیت این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۹ بوده و این شرکت در آن زمان پس از شناسایی مشکل مربوطه، به ترمیم آن پرداخت. به گزارش «ایسنا» بیزنس اینسایدر هفته گذشته گزارش کرده بود شماره تلفن و سایر جزئیات پروفایل ۵۳۰ میلیون کاربر فیس‌بوک در اینترنت به رایگان قابل دسترس است. فیس‌بوک اعلام کرد مجرمان این اطلاعات را پیش از سپتامبر سال ۲۰۱۹ با بهره‌برداری از یک آسیب‌پذیری در ابزار فیس‌بوک برای همگام‌سازی تماس‌ها به‌دست آورده بودند. این شرکت در آن زمان مشکل مذکور را شناسایی و حفره امنیتی ابزارش را ترمیم کرده بود. براساس گزارش رویترز، فیس‌بوک اعلام کرد در نتیجه اقدامی که انجام دادیم، مطمئنیم مساله مذکور که به خلافکاران اجازه داد در سال ۲۰۱۹ اطلاعات کاربران را جمع‌آوری کنند، دیگر وجود ندارد. دو ماه پیش پایگاه خبری تِک رادار گزارش کرده بود دیتابیس شماره تلفن‌های متعلق به ۵۳۳ میلیون کاربر فیس‌بوک از سوی یک بات تلگرام برای فروش عرضه شده است. اطلاعات تک ۲۰ دلار قیمت دارد اما اطلاعات انبوه با تخفیف عرضه شده و برای ۱۰ هزار مورد ۵ هزار دلار فروخته می‌شود. اگر فردی آی‌دی فیس‌بوک یک نفر را بداند، می‌تواند از این بات برای به‌دست آوردن شماره تلفنش استفاده کند و همین‌طور برعکس.

شروع با پیشران

شرکت پیشران صنعت ویرا با اساس نامه اتوماسیون صنعتی و کنترل ابزار دقیق و ساخت تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف  از سال 92 تاسیس گشت و ازهمان ابتدا در حوزه کاربرد ابزار دقیق در bms و سپس تولید و ساخت آنها قدم نهاد و در ادامه  مسیر توانست با اتکا به تجربیات چندین ساله و استخدام نیروهای متخصص  برق عملا جزو شرکتهایی باشد که محصولات قابل اتکایی با عناوین  مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور -کنترلرهای دمای دیتا سنتر -دیتالاگرهای سردخانه و انبار -هشدار دهنده های دمای یخچال و فریزر و شمارشگرهای نمایشگاهی و فروشگاهی و تابلوهای برق متنوع با کاربردهای مختلف روانه بازار نماید در حال حاضر سیستمهای کنترل دما و رطوبت اتاق سرور این شرکت تنها سیستم مبتنی بر سخت افزار صنعتی plc-hmi  در ایران است.

 تماس با پیشران    رزومه وپروژها

مشتریان پیشران

شرکتها - موسسات - ادارات دولتی و مشتریان خصوصی پیشران صنعت ویرا موسسات مشتریان پیشران صنعت شرکت های مشتری پیشران صنعت ویرا ادارات مشتری پیشران صنعت ویرا مشتریان ما