بزرگترین تلویزیون دنیا توسط ال جی ساخته شد

 

آی‌تی ایران : ال‌جی از تلویزیون جدید و ۳۲۵اینچی خود تحت عنوان DirectView LED پرده برداشت. محصولی که در پاسخ به‌تلویزیون ۱۱۰اینچی The Wall سامسونگ تولید شده و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای آنهایی باشد که به‌دنبال تلویزیونی عظیم‌الجثه برای خانه‌های سوپرلوکس خود هستند.
ال‌جی از تلویزیون 325 اینچی خود رونمایی کرد

این تلویزیون مبتنی بر همان مفهوم اصلی به‌کارگیری میلیون‌ها LED ‌ (از۲ تا ۳۳ میلیون) به‌منظور ایجاد تصویری کامل در ابعاد و اشکال دلخواه ساخته شده است. برتری این محصول در مقایسه با The Wall دراین است که می‌توان آن را در اندازه‌هایی تنظیم کرد که برای تلویزیون شرکت رقیب قابل‌دستیابی نیست. به‌عبارتی دیگر، می‌توان آن را در ابعاد ۸۱اینچی تا ۳۲۵اینچی تنظیم و انتخاب کرد.

اگرچه امکان استفاده از نسبت ابعاد مرسوم ۱۶:۹ برای کاربران فراهم شده اما در مواقعی که قصد تماشای چند ویدئو به‌طور همزمان را دارید، می‌توانید از نسبت ابعاد ۳۲:۹  نیز بهره برد که قادر است چند منبع ویدئویی را روی نمایشگر نشان دهد.

به گفته ال‌جی، می‌توان محتواها را با کیفیت ۸K مشاهده کرد که دراین صورت، از ۳۳ میلیون دیود این تلویزیون استفاده می‌شود. اما امکان تماشای ویدئوها با کیفیت ۴K و حتی ۲K  نیز برای کاربران فراهم شده است. یک کنترلر مبتنی بر WebOS نیز برای کنترل عملکردهای این تلویزیون هوشمند طراحی شده است.

شرکت ال‌جی دریافت سفارش برای این تلویزیون را آغاز کرده اما هنوز حرفی درباره قیمت آن نزده است. گفته می‌شود که با در نظر گرفتن هزینه‌های نصب، گارانتی و پشتیبانی دو ساله، چیزی حدود ۳۰ هزار دلار برای آن تعیین خواهد شد. البته ال‌جی، تلویزیون‌های گران‌تر از این را هم در سبد محصولات خود دارد که از جمله آنها می‌توان به‌تلویزیون تاشدنی OLED این شرکت اشاره کرد که قیمت ۱۰۰ هزار دلار برای آن در نظر گرفته شده است.


 

شروع با پیشران

شرکت پیشران صنعت ویرا با اساس نامه اتوماسیون صنعتی و کنترل ابزار دقیق و ساخت تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف  از سال 92 تاسیس گشت و ازهمان ابتدا در حوزه کاربرد ابزار دقیق در bms و سپس تولید و ساخت آنها قدم نهاد و در ادامه  مسیر توانست با اتکا به تجربیات چندین ساله و استخدام نیروهای متخصص  برق عملا جزو شرکتهایی باشد که محصولات قابل اتکایی با عناوین  مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور -کنترلرهای دمای دیتا سنتر -دیتالاگرهای سردخانه و انبار -هشدار دهنده های دمای یخچال و فریزر و شمارشگرهای نمایشگاهی و فروشگاهی و تابلوهای برق متنوع با کاربردهای مختلف روانه بازار نماید در حال حاضر سیستمهای کنترل دما و رطوبت اتاق سرور این شرکت تنها سیستم مبتنی بر سخت افزار صنعتی plc-hmi  در ایران است.

 تماس با پیشران    رزومه وپروژها

مشتریان پیشران

شرکتها - موسسات - ادارات دولتی و مشتریان خصوصی پیشران صنعت ویرا موسسات مشتریان پیشران صنعت شرکت های مشتری پیشران صنعت ویرا ادارات مشتری پیشران صنعت ویرا مشتریان ما