بیت کوین چقدر ریخت ؟

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، اقدامات ایلان ماسک مدیر عامل تسلا، غول خودروساز برقی، در بازار ارزهای دیجیتال و خرید بیت کوین به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار توسط وی قیمت بیت کوین را به فراتر از مرزهای ۵۰ هزار دلاری برد اما کمی از صعود بیت کوین به کانال ۵۷ هزار دلاری نگذاشته بود که ایلان ماسک در توئیتی در پاسخ به پیتر شف نوشت:پول فقط داده‌ای‌ است که به ما اجازه می‌دهد از مشکلات مربوط به مبادلات جلوگیری کنیم. با توجه به این موضوع، قیمت بیت کوین و اتریوم بالا به نظر می‌رسند؛ همین اظهار نظر ایلان ماسک موجب ریزش نزدیک به ۱۲ درصدی قیمت بیت کوین شد.

 

از طرف دیگر نیز مخالفت روسای بانک های مرکزی با این ارز دیجیتال در ادامه به ریزش قیمت این ارز دیجیتال دامن زد؛ روسای بانک های مرکزی مثل رئیس بانک مرکزی اروپا بر این باورند که این ارز دیجیتالی(رمز ارز) در برخی موارد برای فعالیت‌های پولشویی و تبهکارانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و نیاز است که مسیرهای موجود برای این گونه بهره‌برداری‌ها از بیت‌کوین بسته شود.

براساس آنچه گفته شد بیت کوین که از مارس سال گذشته تا بالاترین سطح قیمتی خود قرار گرفته بود و در ماه فوریه حدود ۹۰۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده بودهاست، طی روزهای گذشته تا ۲۰ درصد قیمت خود را از دست دهد و طبق اخرین براوردها بیت‌کوین در حال حاضر با کاهش ۴.۷۶ درصدی به قیمت ۴۷ هزار و ۲۳۸ دلار معامله می‌شود.

بر اساس گزارشی از سیتی تقریبا ۲۰ درصد مشاوران در حال سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها به دلیل نگرانی از تورم به این بازار وارد می‌شوند.

 

شروع با پیشران

شرکت پیشران صنعت ویرا با اساس نامه اتوماسیون صنعتی و کنترل ابزار دقیق و ساخت تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف  از سال 92 تاسیس گشت و ازهمان ابتدا در حوزه کاربرد ابزار دقیق در bms و سپس تولید و ساخت آنها قدم نهاد و در ادامه  مسیر توانست با اتکا به تجربیات چندین ساله و استخدام نیروهای متخصص  برق عملا جزو شرکتهایی باشد که محصولات قابل اتکایی با عناوین  مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور -کنترلرهای دمای دیتا سنتر -دیتالاگرهای سردخانه و انبار -هشدار دهنده های دمای یخچال و فریزر و شمارشگرهای نمایشگاهی و فروشگاهی و تابلوهای برق متنوع با کاربردهای مختلف روانه بازار نماید در حال حاضر سیستمهای کنترل دما و رطوبت اتاق سرور این شرکت تنها سیستم مبتنی بر سخت افزار صنعتی plc-hmi  در ایران است.

 تماس با پیشران    رزومه وپروژها

مشتریان پیشران

شرکتها - موسسات - ادارات دولتی و مشتریان خصوصی پیشران صنعت ویرا موسسات مشتریان پیشران صنعت شرکت های مشتری پیشران صنعت ویرا ادارات مشتری پیشران صنعت ویرا مشتریان ما