Active PoE  همان مخفف Active Power Over Ethernet که در دنیای شبکه با نام PoE استاندارد نیز شناخته می‌شود، به هر نوع PoE گفته می شود که در آن سوئیچ‌های PoE به عنوان منبع جریان برق (PSE) پیش از ارسال جریان الکتریکی به دستگاه‌های PD، برای تعیین میزان ولتاژ اقدام به انجام عملیات مذاکره یا Negotiation می‌کنند. سوئیچ‌های PoE استاندارد در یکی از دسته‌های IEEE 802.3af،IEEE 802.3at و IEEE 802.3bt قرار می‌گیرند. نحوه کار به این صورت است که سوئیچ‌های PoE+، PoE و ++PoE پیش از ارسال جریان برق، اتصال بین سوئیچ و PD را بررسی می‌کنند. اگر شرایط برای ارسال جریان مهیا نباشد، سوئیچ از انجام این کار جلوگیری به عمل خواهد آورد. این پروتکل از بروز مشکلات احتمالی در دستگاه‌هایی که از تکنولوژی PoE استفاده نمی‌کنند، جلوگیری به عمل می‌آورد.

 

Passive PoE که با نام PoE غیر استاندارد نیز شناخته می‌شود، نوعی از انتقال جریان الکتریکی با استفاده از کابل اترنت است که در آن سوئیچ بدون انجام هر گونه فرآیند اضافه، جریان برق را از طریق پورت به دستگاه‌های PD منتقل می‌کند. به عبارت دیگر، سوئیچ‌های Passive PoE بدون در نظر گرفتن استاندارد‌های IEEE جریان برق مورد نیاز دستگاه PD را تامین می‌کنند. در سناریو Passive،‌ برق همواره در کابل‌های اترنت جریان دارد. اما مسئله اصلی اینجاست که سوئیچ هیچ گونه توجهی به نوع دستگاهی که به پورت متصل می‌شود، ندارد. به این ترتیب اگر شما دستگاهی که از تکنولوژی PoE پشتیبانی نمی‌کند را به سوئیچ PoE متصل کنید، به احتمال زیاد به آن آسیب خواهید رساند. در نتیجه توصیه می‌کنیم که بدون اطمینان از پشتیبانی دستگاه‌های خود از تکنولوژی PoE به هیچ عنوان آن‌ها را به سوئیچ‌های Passive PoE متصل نکنید. به صورت خلاصه اینکه سوئیچ Passive PoE چک نمی کنه که دستگاهی که به آن متصل شده از PoE پشتیبانی می کند یا نه.

شروع با پیشران

شرکت پیشران صنعت ویرا با اساس نامه اتوماسیون صنعتی و کنترل ابزار دقیق و ساخت تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف  از سال 92 تاسیس گشت و ازهمان ابتدا در حوزه کاربرد ابزار دقیق در bms و سپس تولید و ساخت آنها قدم نهاد و در ادامه  مسیر توانست با اتکا به تجربیات چندین ساله و استخدام نیروهای متخصص  برق عملا جزو شرکتهایی باشد که محصولات قابل اتکایی با عناوین  مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور -کنترلرهای دمای دیتا سنتر -دیتالاگرهای سردخانه و انبار -هشدار دهنده های دمای یخچال و فریزر و شمارشگرهای نمایشگاهی و فروشگاهی و تابلوهای برق متنوع با کاربردهای مختلف روانه بازار نماید در حال حاضر سیستمهای کنترل دما و رطوبت اتاق سرور این شرکت تنها سیستم مبتنی بر سخت افزار صنعتی plc-hmi  در ایران است.

 تماس با پیشران    رزومه وپروژها

مشتریان پیشران

شرکتها - موسسات - ادارات دولتی و مشتریان خصوصی پیشران صنعت ویرا موسسات مشتریان پیشران صنعت شرکت های مشتری پیشران صنعت ویرا ادارات مشتری پیشران صنعت ویرا مشتریان ما