اظهارات مدیر عامل پی پال در خصوص رمز ارزها

اظهارات مدیرعامل پی پال درباره برنامه‌های جدید رمزارزی

مدیر عامل پی پال جزئیاتی درباره جاه طلبی های رمزارزی این شرکت، برنامه های آن برای یک ایجاد یک سوپر اپلیکیشن، و احتمال سرمایه گذاری این شرکت در رمزارز رائه داد.
به گزارش سکه نیوز به نقل از دکریپت، این شرکت ماه گذشته نتایج اقتصادی را در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ به لطف رشد چشمگیر اپلیکیشن اصلی اش و واحد «ونمو» و موفقیت سرویس جدید «خرید کنید و بعدا پرداخت کنید» منتشر کرد. این شرکت حتی انتظارات بزرگتری در سال ۲۰۲۱ دارد، زیرا پاندمی باعث می شود که مصرف کنندگان بیشتری تجارت الکترونیکی را بپذیرند و به طور کلی از پول نقد روی گردان شوند.
دن شولمن، مدیرعامل پی پال، در یک مصاحبه اختصاصی با دکریپت توضیح داد که پی پال چگونه می خواهد دوره بعدی فناوری مالی را بپذیرد، از جمله با راه اندازی واحد تجاری اختصاصی ارز دیجیتال، که اولین بار در ماه گذشته اعلام شد.
شولمن گفت: «یک فرصت برای ما وجود دارد که می توانیم در ایجاد زیرساخت های نسل بعدی کمک کنیم. این (واحد تجاری رمزارز) در همین مورد است.»
واحد جدید شامل انتقال برخی از تیم اصلی فناوری شرکت است و توسط یک هیئت مشاوره که متخصصان فن آوری، ارز دیجیتال و مقررات را در اختیار دارد، هدایت می شود. پی پال همچنین از ونسس کاسارس، بنیانگذار شرکت رمزارز «زاپو» و اسطوره ای در محافل رمزارز، برای مشاوره استفاده کرده است.
معلوم می شود که خود شولمن در دنیای ارزهای دیجیتال زبانزد است. وی توصیف می کند که چگونه واحد رمزارز پی پال با قراردادهای هوشمند آزمایش می کند و اتریوم و سایر بلاک چین ها را به عنوان کاندیداهای بالقوه برای کمک به شرکت در بهبود پرداخت ها و سایر تراکنش ها آزمایش می کند.
شولمن می گوید تلاش های رمزارزی پی پال، که در حال حاضر فقط در حال ارائه بیت کوین و تعداد انگشت شماری از ارزهای دیجیتال دیگر است، به زودی فراتر از خرید، فروش، و نگهداری گسترش می یابد.
در سطح گسترده تر، شولمن با ابراز ناامیدی از اینکه دیجیتالی کردن سیستم مالی نتوانسته هزینه ها را برای مصرف کنندگان کاهش دهد، خاطرنشان کرد که متوسط «نرخ گرفتن» تراکنش ها با لجاجت در ۲.۸ درصد باقی مانده است. وی افزود که این نرخ، کارمزدی که به بانک ها و پردازنده های کارت و سایر نهادها پرداخت می شود، برای مصرف کنندگان متمول معمولاً کمتر است، اما برای افراد فقیر می تواند به ۵ تا ۱۰ درصد هم برسد.
به گفته شولمن، فقط شرکت هایی مانند پی پال نیستند که چگونگی استفاده از بلاک چین و سایر فناوری های جدید را برای کاهش هزینه ها بررسی می کنند، بلکه دولت ها و بانک های مرکزی نیز در حال بررسی این مورد هستند.
وی گفت: «من فکر می کنم برخی از تکنولوژی های موجود در ارزهای دیجیتال همان فناوری هایی است که بانک های مرکزی به دنبال آن هستند و این می‌تواند یک مزیت بزرگ باشد.»

شروع با پیشران

شرکت پیشران صنعت ویرا با اساس نامه اتوماسیون صنعتی و کنترل ابزار دقیق و ساخت تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف  از سال 92 تاسیس گشت و ازهمان ابتدا در حوزه کاربرد ابزار دقیق در bms و سپس تولید و ساخت آنها قدم نهاد و در ادامه  مسیر توانست با اتکا به تجربیات چندین ساله و استخدام نیروهای متخصص  برق عملا جزو شرکتهایی باشد که محصولات قابل اتکایی با عناوین  مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور -کنترلرهای دمای دیتا سنتر -دیتالاگرهای سردخانه و انبار -هشدار دهنده های دمای یخچال و فریزر و شمارشگرهای نمایشگاهی و فروشگاهی و تابلوهای برق متنوع با کاربردهای مختلف روانه بازار نماید در حال حاضر سیستمهای کنترل دما و رطوبت اتاق سرور این شرکت تنها سیستم مبتنی بر سخت افزار صنعتی plc-hmi  در ایران است.

 تماس با پیشران    رزومه وپروژها

مشتریان پیشران

شرکتها - موسسات - ادارات دولتی و مشتریان خصوصی پیشران صنعت ویرا موسسات مشتریان پیشران صنعت شرکت های مشتری پیشران صنعت ویرا ادارات مشتری پیشران صنعت ویرا مشتریان ما