کارتهای گرافیک جدید ضد ماینینگ هستند


بعد از مدت‌ها انتظار، انویدیا به طور رسمی کارت‌های گرافیک جدید خود موسوم به NVIDIA RTX 30 Lite Hash Rate را معرفی کرد. کارت‌های گرافیکی که برای مقابله با ماینرها طراحی شده و امیدواریم تا مشکل هجوم ماینرها به گیمرها را حل کند. با کارت‌های گرافیک RTX 30 Lite Hash Rate آشنا شوید.

چند روزی از انتشار اولین اطلاعات از کارت‌های گرافیک جدید NVIDIA RTX 30 Lite Hash Rate می‌گذرد؛ در نهایت ساعاتی پیش انویدیا مشخصات دقیق آنها را منتشر کرد. کارت‌های گرافیک RTX 30 Lite Hash Rate هیچ تفاوتی با مدل‌های کنونی و استاندارد نداشته و تنها تفاوت آنها با مدل‌های کنونی، کاهش چشمگیر توان در بخش ماین و استخراج رمزارز است.



به گفته انویدیا، LHR مخفف Lite Hash Rate است که معنی آن به وضوح مشخص است. بعد از تلاش‌های نه چندان پیروزمندانه انویدیا در راستای قفل ضد ماین در ماه فوریه، این شرکت به دنبال محدود کردن توان استخراج رمزارز، راه حل دیگری را پیش گرفت؛ تولید کارت‌های گرافیک جدید با سیلیکون‌های تغییر یافته برای مقابله با ماینرها.

انویدیا تا کنون اشاره‌ای به نرخ هش در کارت‌های گرافیک LHR نکرده است؛ با این وجود این شرکت به کاهش عملکرد 50 درصدی در استخراج رمزارز اشاره می‌کند. آن‌طور که از بیانه انویدیا پیداست، کارت گرافیک RTX 3060 از پیش با تراشه تغییر یافته تولید و روانه بازار شده است. انویدیا بیانیه‌ای را در این رابطه در وبلاگ خود منتشر کرده است. که با این جمله آغاز می‌شود: یک گام دیگر برای رسیدن کارت‌های گرافیک جیفورس به دست گیمرها برداشته شد.

بیشتر بخوانیم

سیستم مانیتورینگ اتاق سرور src2.2

سامانه کنترل  اتاق سرور


انویدیا گفت: ما میزان هش ریت در کارت‌های گرافیک GeForce RTX 3080، RTX 3070 و RTX 3060 Ti را کاهش داده‌ایم تا بدین ترتیب کیفیت عملکرد آنها برای ماینرها ضعیف شود. انویدیا در این بیانیه به ویژگی‌های کارت‌های گرافیک آمپر اشاره می‌کند که به طور خاص برای گیمرها ساخته شده‌اند. انویدیا به طور رسمی اعلام کرده است که عرضه کارت‌های گرافیک LHR از اواخر ماه مه (ماه جاری میلادی) آغاز می‌شود.

انویدیا در ادامه به واژه Lite Hash Rate یا همان LHR اشاره می‌کند؛ به گفته انویدیا، سری نخست و کنونی از کارت‌های گرافیک GeForce RTX 30 هیچ محدودیتی در بخش استخراج رمزارز ندارند. اما در سری جدید، شاهد محدودیت جدی در این بخش هستیم. از آنجایی که مشتریان باید بدانند که چه چیزی را خریداری می‌کنند، ما آنها را در سری Lite Hash Rate و با پسوند LHR عرضه می‌کنیم. همچنین تمامی سازندگان کارت‌های گرافیک و شرکای انویدیا نیز Lite Hash Rate را بر روی بسته بندی محصولات خود درج خواهند کرد.

انویدیا امیدوار است تا سری Lite Hash Rate چشم انداز انویدیا را در دو مرحله اجرایی کنند؛ نخست نزدیک کردن قیمت کارت‌های گرافیک موجود در بازار به قیمت استاندارد و MSRP و دوم ثبات در موجودی برای گیمرها. انویدیا به خوبی می‌داند که گیمرها مشتریان ابدی و وفادار آن هستند که به هیچ وجه نباید حقوق آنها را نادیده بگیرد

شروع با پیشران

شرکت پیشران صنعت ویرا با اساس نامه اتوماسیون صنعتی و کنترل ابزار دقیق و ساخت تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف  از سال 92 تاسیس گشت و ازهمان ابتدا در حوزه کاربرد ابزار دقیق در bms و سپس تولید و ساخت آنها قدم نهاد و در ادامه  مسیر توانست با اتکا به تجربیات چندین ساله و استخدام نیروهای متخصص  برق عملا جزو شرکتهایی باشد که محصولات قابل اتکایی با عناوین  مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور -کنترلرهای دمای دیتا سنتر -دیتالاگرهای سردخانه و انبار -هشدار دهنده های دمای یخچال و فریزر و شمارشگرهای نمایشگاهی و فروشگاهی و تابلوهای برق متنوع با کاربردهای مختلف روانه بازار نماید در حال حاضر سیستمهای کنترل دما و رطوبت اتاق سرور این شرکت تنها سیستم مبتنی بر سخت افزار صنعتی plc-hmi  در ایران است.

 تماس با پیشران    رزومه وپروژها

مشتریان پیشران

شرکتها - موسسات - ادارات دولتی و مشتریان خصوصی پیشران صنعت ویرا موسسات مشتریان پیشران صنعت شرکت های مشتری پیشران صنعت ویرا ادارات مشتری پیشران صنعت ویرا مشتریان ما