ممنوعیت بزرگترین صرافی رمز ارز در انگلستان

دنیای‌اقتصاد : انگلستان، فعالیت بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال دنیا را تا زمان اخذ مجوزهای لازم ممنوع اعلام کرد. به نظر می‌رسد که این آرایش جدید، در ادامه صف‌بندی حکومت‌ها با رمزارزهای غیردولتی باشد. علاوه بر این، نهاد ناظر مالی در این کشور، به شهروندان خود توصیه کرد که درباره وعده‌های صرافی‌ها و دیگر نهادها برای عایدی بالای سرمایه‌گذاری در رمزارزها هوشیار باشند.
آرایش انگلیسی مقابل رمزارزها
فعالیت بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال دنیا، بایننس به دلیل عدم اخذ مجوزهای لازم در انگلستان ممنوع شد. ژاپن و انگلیس طی سه روز گذشته طی هشدارهایی به بایننس، دستور به اخذ مجوزهای لازم دادند. بیت‌کوین اما نسبت به این اخبار واکنش چندانی نشان نداد و روند صعودی خود را تا کانال ۳۵ هزاردلاری ادامه داد.

بیت‌کوین، مصون از اخبار بد صرافی‌ها
براساس اعلام مرجع راهبردی امور مالی انگلستان، بزرگ‌ترین صرافی دنیا، بایننس (Binance) تا زمان اخذ مجوزهای لازم، اجازه فعالیت در این کشور را ندارد. به گزارش کوین‌دسک، در اطلاعیه‌‌ مرجع راهبردی امور مالی انگلیس (FCA) مطرح شد که شرکت بایننس و تمامی شرکت‌های تابعه آن حق انجام هیچ‌‌گونه فعالیت قانون‌گذاری‌شده‌ای را بدون تاییدیه این نهاد مالی ندارند،‌ با این حال‌ این شرکت همچنان در حال ارائه خدمات در این کشور است. چندی پیش نیز‌ آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) به این شرکت به دلیل فعالیت بدون مجوز هشدار رسمی داد. سازمان FSA، اصلی‌ترین نهاد قانون‌گذاری مالی در کشور ژاپن است. این سازمان در سندی که به‌تازگی منتشر کرده است، به چانگ پنگ‌ژائو، بنیان‌گذار و مدیرعامل صرافی بایننس، به‌دلیل «مشارکت در کسب‌و‌کار تبادل دارایی‌های دیجیتال، بدون داشتن مجوز رسمی» هشدار داده است. این در حالی است که صرافی بایننس در سال ۲۰۲۰ اعلام کرده بود که ارائه خدمات به مشتریان ژاپنی خود را متوقف خواهد کرد اما همچنان در حال ارائه خدمات در این کشور است. با انتشار این اخبار انتظار می‌رفت تا موج نزولی رمزارزها تشدید شود و بیت‌کوین به مصاف حمایت مهم ۳۰ هزاردلاری حرکت کند‌ اما برخلاف انتظارات بیت‌کوین با رشدی ۵ درصدی در روز دوشنبه به کانال ۳۵ هزاردلاری بازگشت. حمایت چندباره بیت‌کوین در محدوده‌ ۳۰ هزاردلاری، این قیمت را به سطح حمایتی روانی و فنی مهمی تبدیل کرده‌است. تحلیل‌های فنی نیز نشان‌دهنده شکستن مقاومت دینامیک بیت‌کوین هستند و در صورت ادامه روند صعودی، بیت‌کوین می‌تواند تا ۴۰ هزاردلار نیز پیش‌روی کند و در غیر این‌صورت باید دوباره منتظر محدوده ۳۰ هزاردلاری باشد. اخباری هم از سمت چین به گوش می‌رسد.  طبق گزارش یک خبرگزاری محلی در چین، اولین صرافی بیت‌کوین در چین به نام BTCChina با فروش سهام خود به یک شرکت ناشناس در دبی، از چین خارج شد. این اتفاق در پی محدودیت‌گذاری‌های شدید دولت چین در قبال معاملات ارزهای دیجیتالی و استخراج آنها است.

طلای جهانی در ثبات نسبی
طلا در اوایل صبح روز دوشنبه افزایشی شد. فلز زرد با رشدی ۷ دلاری در ابتدای هفته، مقاومت هزار و ۷۸۶ دلاری را لمس کرد و برگشت. این تغییر نسبی روند ریزش در بازار طلا می‌تواند به دلیل هضم سیگنال‌های فدرال‌رزرو ایالات‌متحده در مورد سیاست پولی انقباضی و اطلاعات تورمی باشد. فلز زرد در ادامه روز با بازگشت به کانال هزار و ۷۷۰ دلاری، قیمت خود را ۴/ ۵ دلار پایین‌تر از ابتدای روز دید. اما در ادامه توانست به کانال هزار و ۷۸۰ دلاری بازگردد. اعلام برنامه سیاست پولی فدرال‌رزرو برای افزایش نرخ بهره، موجب شد تا بازارهای جهانی، در سراشیبی قرار بگیرند‌ اما با گذشت تقریبا سه هفته از انتشار اخبار، بازار به‌نوعی توانست این اتفاقات را هضم کرده و با غلبه شکننده گاوها روند نزولی را کمی ضعیف کند. این تعدیل انتظارات نسبت به تورم نیز در حال رخ‌دادن‌ است. کایل روددا، تحلیلگر IG Market به رویترز گفت: «فدرال‌رزرو هنوز طبق جدول زمانی در زمینه کاهش سیاست‌های پولی عمل نمی‌کند.» «از یک طرف، ما باید به فکر عادی‌سازی سیاست باشیم، اما از طرف دیگر، بسیاری از سخنرانان فدرال پیشنهاد می‌کنند که تورم موقت خواهد بود.»  از طرفی سرمایه‌گذاران همچنان مراقب مذاکرات قرارداد دو‌جانبه رئیس‌جمهور ایالات‌متحده، جو بایدن، در مورد زیرساخت‌های ایالات‌متحده هستند که طی هشت سال ۲/ ۱ تریلیون دلار ارزش دارد. دلار آمریکا نیز روز دوشنبه تقریبا ثابت بود و نوسان کمی را تجربه کرد؛ زیرا بازارهای جهانی هفته را با احتیاط آغاز کردند. شاخص ارزش دلار در روز دوشنبه ۹/ ۹۰ واحد بود که نوسانی ۰۵/ ۰ درصدی داشت. برخی از تحلیلگران، عدم‌تحرک در معاملات آسیایی و ثبات نسبی شاخص دلار را‌ به دلیل افزایش وخامت پاندمی کووید-۱۹ در منطقه می‌دانند

شروع با پیشران

شرکت پیشران صنعت ویرا با اساس نامه اتوماسیون صنعتی و کنترل ابزار دقیق و ساخت تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف  از سال 92 تاسیس گشت و ازهمان ابتدا در حوزه کاربرد ابزار دقیق در bms و سپس تولید و ساخت آنها قدم نهاد و در ادامه  مسیر توانست با اتکا به تجربیات چندین ساله و استخدام نیروهای متخصص  برق عملا جزو شرکتهایی باشد که محصولات قابل اتکایی با عناوین  مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور -کنترلرهای دمای دیتا سنتر -دیتالاگرهای سردخانه و انبار -هشدار دهنده های دمای یخچال و فریزر و شمارشگرهای نمایشگاهی و فروشگاهی و تابلوهای برق متنوع با کاربردهای مختلف روانه بازار نماید در حال حاضر سیستمهای کنترل دما و رطوبت اتاق سرور این شرکت تنها سیستم مبتنی بر سخت افزار صنعتی plc-hmi  در ایران است.

 تماس با پیشران    رزومه وپروژها

مشتریان پیشران

شرکتها - موسسات - ادارات دولتی و مشتریان خصوصی پیشران صنعت ویرا موسسات مشتریان پیشران صنعت شرکت های مشتری پیشران صنعت ویرا ادارات مشتری پیشران صنعت ویرا مشتریان ما