هکر ها سبب تاخیر در سخنرانی پوتین شدند

فارس : براساس گفته سخنگوی کاخ کرملین، وقوع حمله سایبری، سخنرانی بسیار مهم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را به تأخیر انداخته است.
سخنرانی بسیار مهم پوتین به تأخیر افتاد/ ماجرا چیست؟

کاخ کرملین روز جمعه اعلام کرد نشست جهانی اقتصادی در شهر سنت‌پترزبورگ به دلیل وقوع حمله سایبری با ساعتی تأخیر شروع به کار خواهد کرد.

العربیه گزارش داد، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین گفت، این حمله سایبری، سخنرانی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در آغاز این نشست را به تأخیر انداخته است.

پسکوف افزود، پوتین در این سخنرانی اظهاراتی «بسیار مهم» را بیان خواهد کرد و علاوه بر مسائل اقتصادی، درباره رویدادهای بین‌المللی نیز صحبت خواهد کرد.

این سخنرانی در حالی انجام می‌شود که بهای انرژی و مواد خوراکی به‌ویژه غلات در جهان به خاطر درگیری‌ها در اوکراین افزایش چشمگیری یافته است.

از یک سو غربی‌ها می‌گویند روسیه از خروج کشتی‌های حامل غلات از اوکراین جلوگیری می‌کند و از سوی دیگر مسکو تحریم‌های غرب را عامل اخلال در زنجیره تأمین مواد خوراکی و انرژی می‌داند.

روسیه از روز ۵ اسفند (۲۴ فوریه) دستور حمله نظامی به اوکراین را صادر کرد. این تحول چند روز بعد از آن رخ داد که مسکو رسماً استقلال جمهوری‌های «دونتسک» و «لوهانسک» در شرق اوکراین را به رسمیت شناخت. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه هدف از عملیات نظامی کشورش را «غیرنظامی کردن اوکراین» و «نازی‌زدایی» از این کشور اعلام کرد.

کنترل اتاق سرور bms

سیستم هوشمند اتاق سرور bms

شروع با پیشران

شرکت پیشران صنعت ویرا با اساس نامه اتوماسیون صنعتی و کنترل ابزار دقیق و ساخت تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف  از سال 92 تاسیس گشت و ازهمان ابتدا در حوزه کاربرد ابزار دقیق در bms و سپس تولید و ساخت آنها قدم نهاد و در ادامه  مسیر توانست با اتکا به تجربیات چندین ساله و استخدام نیروهای متخصص  برق عملا جزو شرکتهایی باشد که محصولات قابل اتکایی با عناوین  مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور -کنترلرهای دمای دیتا سنتر -دیتالاگرهای سردخانه و انبار -هشدار دهنده های دمای یخچال و فریزر و شمارشگرهای نمایشگاهی و فروشگاهی و تابلوهای برق متنوع با کاربردهای مختلف روانه بازار نماید در حال حاضر سیستمهای کنترل دما و رطوبت اتاق سرور این شرکت تنها سیستم مبتنی بر سخت افزار صنعتی plc-hmi  در ایران است.

 تماس با پیشران    رزومه وپروژها

مشتریان پیشران

شرکتها - موسسات - ادارات دولتی و مشتریان خصوصی پیشران صنعت ویرا موسسات مشتریان پیشران صنعت شرکت های مشتری پیشران صنعت ویرا ادارات مشتری پیشران صنعت ویرا مشتریان ما