گوشی برای رمز ارز سولانا

 

تلفنی که قبلاً با نام Osom OV1 شناخته می شد، توسط تیمی متشکل از مهندسان و طراحان سابق شرکت essential ساخته شده بود، امروز تغییر نام داد. امروز بعدازظهر در شهر نیویورک، شرکت بلاک چین Solana تلفن همراه خود به نام Saga را معرفی کرد که با همکاری Osom ساخته شده است. قیمت آن 1000 دلار است و پیش‌سفارش‌ها از امروز آغاز می‌شود.

معرفی گوشی هوشمند رمزارز سولانا به نام ساگا با قیمت نجومی

برای پیش خرید این گوشی، 100 دلار سپرده اولیه لازم است و سولانا می گوید که Saga در سه ماهه اول سال 2023 ارسال می شود.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با فرکانس 120 هرتز، 512 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم خواهد بود. این گوشی مجهز به آخرین تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام است و به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض مجهز شده است. اما به قول آناتولی یاکوونکو، مدیرعامل سولانا، بیش از مشخصات سخت‌افزاری استانداردی که بیشتر گجت‌ها به آن علاقه‌مند هستند، Saga برای کمک به کریپتو عرضه می شود.
این دستگاه برای افرادی است که در دنیای کیف پول‌های کریپتو، Web3 و NFT جا افتاده‌اند و دارای یک ویژگی منحصربه‌فرد است: پشتیبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز متکی به بلاک چین Solana، که حداقل برای مدت کوتاهی با اتریوم رقابت می‌کند. فانتوم سازنده کیف پول سولانا و صرافی ارزهای دیجیتال Orca برای حمایت از تلاش‌های نرم‌افزاری جدید ساگا و سولانا تفاهمنامه همکاری امضا کرده‌اند.

بنیانگذار سولانا در این رابطه گفت: جهان به شرکت‌های سخت‌افزاری جدید برای پشتیبانی از آینده‌ای که Web3 است، نیاز دارد. ساختن اکوسیستمی که به آینده می نگرد بدون اینکه تحت فشار اکوسیستم های قدیمی گذشته باشد بسیار هیجان انگیز است.


 

bms برای اتاق سرور

سیستم هوشمند اتاق سرور bms

 

 

 

 

شروع با پیشران

شرکت پیشران صنعت ویرا با اساس نامه اتوماسیون صنعتی و کنترل ابزار دقیق و ساخت تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف  از سال 92 تاسیس گشت و ازهمان ابتدا در حوزه کاربرد ابزار دقیق در bms و سپس تولید و ساخت آنها قدم نهاد و در ادامه  مسیر توانست با اتکا به تجربیات چندین ساله و استخدام نیروهای متخصص  برق عملا جزو شرکتهایی باشد که محصولات قابل اتکایی با عناوین  مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور -کنترلرهای دمای دیتا سنتر -دیتالاگرهای سردخانه و انبار -هشدار دهنده های دمای یخچال و فریزر و شمارشگرهای نمایشگاهی و فروشگاهی و تابلوهای برق متنوع با کاربردهای مختلف روانه بازار نماید در حال حاضر سیستمهای کنترل دما و رطوبت اتاق سرور این شرکت تنها سیستم مبتنی بر سخت افزار صنعتی plc-hmi  در ایران است.

 تماس با پیشران    رزومه وپروژها

مشتریان پیشران

شرکتها - موسسات - ادارات دولتی و مشتریان خصوصی پیشران صنعت ویرا موسسات مشتریان پیشران صنعت شرکت های مشتری پیشران صنعت ویرا ادارات مشتری پیشران صنعت ویرا مشتریان ما