نمرات منفی جرایم رانندگی

 

برای رانندگی در حالت مستی ۴۰۰ هزار تومان جریمه و ۱۰ نمره منفی برای وسیله نقلیه شخصی و ۲۰ نمره منفی هم برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است که علاوه بر این راننده به مراجع قضایی نیز معرفی خواهد شد.
این خودروها ۴۰۰ هزار تومان جریمه می شوند

حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها  ۱۵۰ هزار تومان جریمه و ۵ نمره منفی برای وسایل نقلیه شخصی و ۷ نمره منفی برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است.

 

 برای تخلف سرعت ۳۰ کیلومتر بیشتر از حد مجاز نیز ۲۰۰ هزار تومان جریمه و ۵ نمره منفی برای خودرو‌های شخصی و ۱۰ نمره نیز برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است.

 تخلف عبور از محل ممنوع نیز ۹۰ هزار تومان اعمال قانون و ۴ نمره منفی برای خودرو‌های شخصی و ۶ نمره نیز برای وسایل نقلیه عمومی در پی خواهد داشت.

 همچنین تخلف تجاوز به چپ از محور راه نیز ۷۵ هزار تومان جریمه و ۵ نمره منفی برای خودرو‌های شخصی و ۹ نمره نیز برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است.

سیستم مانیتورینگ دما و رطوبت رک مونت  اتاق سرور

شروع با پیشران

شرکت پیشران صنعت ویرا با اساس نامه اتوماسیون صنعتی و کنترل ابزار دقیق و ساخت تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف  از سال 92 تاسیس گشت و ازهمان ابتدا در حوزه کاربرد ابزار دقیق در bms و سپس تولید و ساخت آنها قدم نهاد و در ادامه  مسیر توانست با اتکا به تجربیات چندین ساله و استخدام نیروهای متخصص  برق عملا جزو شرکتهایی باشد که محصولات قابل اتکایی با عناوین  مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور -کنترلرهای دمای دیتا سنتر -دیتالاگرهای سردخانه و انبار -هشدار دهنده های دمای یخچال و فریزر و شمارشگرهای نمایشگاهی و فروشگاهی و تابلوهای برق متنوع با کاربردهای مختلف روانه بازار نماید در حال حاضر سیستمهای کنترل دما و رطوبت اتاق سرور این شرکت تنها سیستم مبتنی بر سخت افزار صنعتی plc-hmi  در ایران است.

 تماس با پیشران    رزومه وپروژها

مشتریان پیشران

شرکتها - موسسات - ادارات دولتی و مشتریان خصوصی پیشران صنعت ویرا موسسات مشتریان پیشران صنعت شرکت های مشتری پیشران صنعت ویرا ادارات مشتری پیشران صنعت ویرا مشتریان ما