Warzone از بازی‌های Call of Duty جدا میشود

Warzone  از بازی‌های Call of Duty جدا میشود

در آینده نزدیک زمانی که بازی Call of Duty را دانلود می‌کنید، دیگر مجبور نیستید Warzone را همزمان دانلود کنید. طبق پست جدیدی از اکتیویژن، این ناشر اعلام کرده که وارزون را از بازی‌های کال آو دیوتی جدا می‌کند.

 

Activision گفت: «برای اینکه بازیکنان کنترل بیشتری بر آنچه دانلود می‌کنند، داشته باشند، دانلود Call of Duty: Warzone را از دیگر عناوین جدا می‌کنیم. وقتی یک عنوان سالانه خریداری می‌کنید، به طور پیش‌فرض فقط فایل‌های آن بازی را دانلود خواهید کرد».

یعنی اگر می‌خواهید Warzone را دانلود کنید، باید آن را به عنوان یک دانلود جداگانه دریافت کنید. این نه تنها زمان لازم برای دانلود Call of Duty را قبل از بازی کاهش می‌دهد، بلکه فضای بیشتری را در دستگاه‌های ذخیره‌سازی شما آزاد می‌کند.

اکتیویژن گفت: «انعطاف پذیری و انتخاب مهم است. ما می‌خواهیم به بازیکنان این امکان را بدهیم که هر Call of Duty، از جمله Warzone را در چه زمانی و به چه صورت می‌خواهند، دانلود کنند.»

این جدایی از چهارشنبه، ۲۱ آگوست (۳۱ مرداد) آغاز خواهد شد. Call of Duty: Black Ops 6 در ۲۵ اکتبر (۴ آبان) عرضه می‌شود و اولین بازی در این فرنچایز خواهد بود که از روز اول عرضه روی Xbox Game Pass منتشر می‌کند.

 

شروع با پیشران

شرکت پیشران صنعت ویرا با اساس نامه اتوماسیون صنعتی و کنترل ابزار دقیق و ساخت تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف  از سال 92 تاسیس گشت و ازهمان ابتدا در حوزه کاربرد ابزار دقیق در bms و سپس تولید و ساخت آنها قدم نهاد و در ادامه  مسیر توانست با اتکا به تجربیات چندین ساله و استخدام نیروهای متخصص  برق عملا جزو شرکتهایی باشد که محصولات قابل اتکایی با عناوین  مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور -کنترلرهای دمای دیتا سنتر -دیتالاگرهای سردخانه و انبار -هشدار دهنده های دمای یخچال و فریزر و شمارشگرهای نمایشگاهی و فروشگاهی و تابلوهای برق متنوع با کاربردهای مختلف روانه بازار نماید در حال حاضر سیستمهای کنترل دما و رطوبت اتاق سرور این شرکت تنها سیستم مبتنی بر سخت افزار صنعتی plc-hmi  در ایران است.

 تماس با پیشران    رزومه وپروژها

مشتریان پیشران

شرکتها - موسسات - ادارات دولتی و مشتریان خصوصی پیشران صنعت ویرا موسسات مشتریان پیشران صنعت شرکت های مشتری پیشران صنعت ویرا ادارات مشتری پیشران صنعت ویرا مشتریان ما