انباری دیگر دچار حریق شد

سید جلال ملکی، اعلام کرد: در ساعت ۱۴:۲۲ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه نردبام و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در زیرزمین یک ساختمان سه طبقه اداری رخ داده و کانون آن یک انباری به مساحت حدود ۵۰ مترمربع است. در این انبار مقادیر زیادی لوازم التحریر، صندلی ضایعات و بشکه مایعات قابل اشتعال و ... نگهداری می‌شد و همین موضوع سبب احتمال گسترش آتش به طبقات بالایی شده بود و دود زیادی نیز فضای ساختمان را در برگرفته بود.

ملکی با بیان اینکه دود زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته بود، گفت:‌ چند نفر در طبقات بالایی قرار داشتند که آتش‌نشانان این افراد را به فضای باز و محل امن انتقال دادند. همچنین گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز همزمان عملیات خود در طبقه منفی یک را برای اطفای حریق آغاز کرده و مدتی بعد موفق به خاموش کردن شعله‌های آتش شدند.

تعداد حریق ها و آماری روز به فزونی آنها در انباری ها خود گواه این مطلب است که عدم سرکشی به انباری ها سبب مشکلات این چنین میگردد کما اینکه این انباریها فاقد سیستم های اعلام هشدار حریق نیز هستند

شروع با پیشران

شرکت پیشران صنعت ویرا با اساس نامه اتوماسیون صنعتی و کنترل ابزار دقیق و ساخت تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف  از سال 92 تاسیس گشت و ازهمان ابتدا در حوزه کاربرد ابزار دقیق در bms و سپس تولید و ساخت آنها قدم نهاد و در ادامه  مسیر توانست با اتکا به تجربیات چندین ساله و استخدام نیروهای متخصص  برق عملا جزو شرکتهایی باشد که محصولات قابل اتکایی با عناوین  مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور -کنترلرهای دمای دیتا سنتر -دیتالاگرهای سردخانه و انبار -هشدار دهنده های دمای یخچال و فریزر و شمارشگرهای نمایشگاهی و فروشگاهی و تابلوهای برق متنوع با کاربردهای مختلف روانه بازار نماید در حال حاضر سیستمهای کنترل دما و رطوبت اتاق سرور این شرکت تنها سیستم مبتنی بر سخت افزار صنعتی plc-hmi  در ایران است.

 تماس با پیشران    رزومه وپروژها

مشتریان پیشران

شرکتها - موسسات - ادارات دولتی و مشتریان خصوصی پیشران صنعت ویرا موسسات مشتریان پیشران صنعت شرکت های مشتری پیشران صنعت ویرا ادارات مشتری پیشران صنعت ویرا مشتریان ما