ماسک هوشمند هم تولید شد

پروژه‌ی Hazel ریزر که ماسکی پیشرفته با ونتیلاتور و چراغ LED و طراحی شفاف است، تولید و عرضه می‌شود. مدل مفهومی این ماسک در نمایشگاه CES امسال به نمایش درآمده بود.
یزر که در زمینه‌ی تولید لوازم جانبی گیمینگ فعالیت می‌کند اوایل سال ۲۰۲۱ در نمایشگاه CES مدل مفهومی ماسک ویژه‌ای را با نام Project Hazel N95 به‌نمایش گذاشت. در آن زمان تنها چند هفته از بیانیه‌ی سازمان جهانی بهداشت مبنی‌بر استفاده از واکسن کرونا برای استفاده‌های اورژانسی گذشته بود. به‌نظر می‌رسد حتی با وحود اینکه اکنون در بسیاری از نقاط جهان واکسن به‌صورت گسترده به مردم تزریق شده و شرایط کم‌کم به حالت عادی برمی‌گردد، ریزر آینده‌ای برای ماسک منحصربه‌فردش متصور شده است.

مین‌لیانگ تان، مدیرعامل ریزر، در گفت‌و‌گو با Yahoo Finance اعلام کرد پروژه‌ی Hazel به محصولی واقعی تبدیل می‌شود و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. براساس گزارش سی‌نت، مین‌لیانگ تان باور دارد حتی با وجود واکسیناسیون استفاده از ماسک لازم است زیرا کسانی نیز که واکسن تزریق کرده‌اند، باید جوانب احتیاط را رعایت کنند. او همچنین اضافه کرد که بسیاری از کشورها تا واکسیناسیون کامل یک تا دو سال فاصله دارند. مدیرعامل ریزر هم‌اکنون اطلاعاتی درباره‌ی زمان آغاز تولید ماسک Hazel ارائه نمی‌دهد.

مقاله‌ی مرتبط:
ریزر ماسک صورت هوشمند با میکروفون و نورپردازی کروما معرفی کرد
ماسک پیشرفته‌ی Hazel که در نمایشگاه CES به‌نمایش درآمد طراحی شفاف دارد و از چراغ LED داخلی استفاده می‌کند تا دهان کاربر در محیط‌های کم‌نور توسط طرف مقابل دیده شود. این ماسک از فیلتر قابل‌تعویض استفاده می‌‌کند و در بخش جلویی دو محفظه شامل ونتیلاتورهایی دارد که می‌توان آن‌ها را شارژ کرد.

کاربر می‌تواند مقدار هوای ورودی و خروجی به ماسک را تنظیم کند. ماسک ریزر الگوریتم‌هایی برای پردازش صدا دارد تا صدای کاربر واضح و طبیعی‌تر به گوش برسد. Hazel دارای سیستم فعال تهویه و استریلیزاسیون خودکار است، با قابی مجزا که به‌صورت بی‌سیم شارژش می‌کند عرضه می‌شود و چراغی فرابنفش برای ضدعفونی دارد. روی ماسک حلقه‌های نوری برای نمایش وضعیت شارژ به‌چشم می‌خورد.

 

مطالب مرتبط

جدول و زمانبندی واکسیناسیون نوزادان

کامل ترین سامانه کنترل زنجیره سرد واکسن

برنامه واکسیناسیون دامها و واکسن آنها

زنجیره سرد واکسن اسپوتنیک وی کرونا ویروس

جدول تغییرات ph آب دیونیزه

جدول تغییرات دمای انکوباتور پزشکی

جدول تغییرات هدایت الکتریکی آب دیونیزه

جدول تغییرات دمای اتاق

جدول تغییرات دمای بن ماری

جدول تغییرات دمای یخچال پزشکی

جدول تغییرات دمای فریزر پزشکی

واکسن کرونا چقدر در شیوع و مرگ کمتر موثر است؟

آنهایی که قبلا مبتلا شده اند چقدر واکسن میزنند

تاثیر و عوارض مختلف انواع واکسن کرونا

شروع با پیشران

شرکت پیشران صنعت ویرا با اساس نامه اتوماسیون صنعتی و کنترل ابزار دقیق و ساخت تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف  از سال 92 تاسیس گشت و ازهمان ابتدا در حوزه کاربرد ابزار دقیق در bms و سپس تولید و ساخت آنها قدم نهاد و در ادامه  مسیر توانست با اتکا به تجربیات چندین ساله و استخدام نیروهای متخصص  برق عملا جزو شرکتهایی باشد که محصولات قابل اتکایی با عناوین  مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور -کنترلرهای دمای دیتا سنتر -دیتالاگرهای سردخانه و انبار -هشدار دهنده های دمای یخچال و فریزر و شمارشگرهای نمایشگاهی و فروشگاهی و تابلوهای برق متنوع با کاربردهای مختلف روانه بازار نماید در حال حاضر سیستمهای کنترل دما و رطوبت اتاق سرور این شرکت تنها سیستم مبتنی بر سخت افزار صنعتی plc-hmi  در ایران است.

 تماس با پیشران    رزومه وپروژها

مشتریان پیشران

شرکتها - موسسات - ادارات دولتی و مشتریان خصوصی پیشران صنعت ویرا موسسات مشتریان پیشران صنعت شرکت های مشتری پیشران صنعت ویرا ادارات مشتری پیشران صنعت ویرا مشتریان ما