سومین واکسن روسی تولید شد

کووی‌واک واکسن سوم روسی کرونا است که توسط مرکز علمی «چوماکوف» آکادمی علوم روسیه ساخته شده است.
 واکسن سوم روسی کرونا هفته آینده وارد بازار می‌شود                                       
به گزارش تابناک، «تاتیانا گولیکووا» معاون نخست وزیر و رئیس ستاد مبارزه با کرونا در روسیه اعلام کرد که واکسن کووی واک (واکسن سوم ضدکرونا در روسیه) از روز ۲۸ ماه مارس (شنبه هفته آینده) به بازار عرضه می‌شود و برای واکسیناسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 گولیکووا در گفتگو با شبکه اول تلویزیون روسیه خاطرنشان کرد که نخستین محموله واکسن کووی واک از طرف مرکز علمی دولتی چوماکوف روسیه عرضه خواهد شد.


وی این را نیز گفت که در ماه آوریل (ماه آینده میلادی) ۱۲ میلیون دوز واکسن اسپوتنیک وی در روسیه برای واکسیناسیون عمومی عرضه خواهد شد.

کووی‌واک واکسن سوم روسی کرونا است که توسط مرکز علمی «چوماکوف» آکادمی علوم روسیه ساخته شده است.

واکسیناسیون عمومی کرونا در روسیه از اواسط دی ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد و تاکنون روس‌ها با واکسن اسپوتنیک وی واکسیناسیون را انجام داده اند و به تازگی استفاده از واکسن اپی واک کرونا برای واکسیناسیون مردم در روسیه آغاز شده است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه روز دوشنبه در یک جلسه وبیناری با اعضای دولت روسیه درخصوص مسائل مربوط به مبارزه با کرونا خاطرنشان کرد که واکسیناسیون کرونا باید بطور کامل داوطلبانه باشد و این انتخاب داوطلبانه هر فرد و تصمیم شخصی هر فرد است که واکسن بزند. من خودم فردا واکسن کرونا می‌زنم.

رئیس جمهوری روسیه گفت: تاکنون در روسیه بیش از ۲۰ میلیون دوز واکسن کرونا تولید شده است.

منبع: ایرنا

جدول و زمانبندی واکسیناسیون نوزادان

کامل ترین سامانه کنترل زنجیره سرد واکسن

برنامه واکسیناسیون دامها و واکسن آنها

زنجیره سرد واکسن اسپوتنیک وی کرونا ویروس

واکسن کرونا چقدر در شیوع و مرگ کمتر موثر است؟

آنهایی که قبلا مبتلا شده اند چقدر واکسن میزنند

تاثیر و عوارض مختلف انواع واکسن کرونا

دلیل لخته خون در تزریق واکسن آسترازنکا

سیستم مانیتورینگ و ثبت دمای فریزر وسردخانه

شروع با پیشران

شرکت پیشران صنعت ویرا با اساس نامه اتوماسیون صنعتی و کنترل ابزار دقیق و ساخت تابلوهای برق فشار قوی و ضعیف  از سال 92 تاسیس گشت و ازهمان ابتدا در حوزه کاربرد ابزار دقیق در bms و سپس تولید و ساخت آنها قدم نهاد و در ادامه  مسیر توانست با اتکا به تجربیات چندین ساله و استخدام نیروهای متخصص  برق عملا جزو شرکتهایی باشد که محصولات قابل اتکایی با عناوین  مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور -کنترلرهای دمای دیتا سنتر -دیتالاگرهای سردخانه و انبار -هشدار دهنده های دمای یخچال و فریزر و شمارشگرهای نمایشگاهی و فروشگاهی و تابلوهای برق متنوع با کاربردهای مختلف روانه بازار نماید در حال حاضر سیستمهای کنترل دما و رطوبت اتاق سرور این شرکت تنها سیستم مبتنی بر سخت افزار صنعتی plc-hmi  در ایران است.

 تماس با پیشران    رزومه وپروژها

مشتریان پیشران

شرکتها - موسسات - ادارات دولتی و مشتریان خصوصی پیشران صنعت ویرا موسسات مشتریان پیشران صنعت شرکت های مشتری پیشران صنعت ویرا ادارات مشتری پیشران صنعت ویرا مشتریان ما